Marketing Solutions
Działalność Edra - wiodącej firmy w sektorze medycznym i ochrony zdrowia oraz uznanego partnera największych koncernów farmaceutycznych, opiera się na opracowywaniu innowacyjnych cyfrowych rozwiązań, które tworzą wartość dzięki zwiększaniu efektywności i poprawie standardów leczenia w trosce o przyszłość sektora ochrony zdrowia.
Projekty interaktywne, z których znana jest Edra, koncentrują się na ścieżkach opieki nad pacjentem, a ich głównym celem jest zwiększenie wpływu pacjentów na leczenie, promowanie telemedycyny oraz usprawnienie przepływu informacji i stworzenie lepszych warunków do dialogu. Realizacja tych założeń przekłada się na ogromne korzyści dla pacjentów, a dodatkowo pozwala zwiększyć profesjonalizm wśród personelu placówek służby zdrowia, farmaceutów i przedstawicieli farmaceutycznych.
W styczniu 2014 r. Edra uruchomiła centrum kontaktowe w Mediolanie zajmujące się zdalnym przekazywaniem informacji naukowych i prowadzeniem programów wsparcia dla pacjentów, oraz centrum obsługi telefonicznej w Tiranie, w którym wykonywane są badania rynkowe i analizy profili.
Wiele rozwiązań opracowanych przez Edra posiada certyfikat Medikey - największej internetowej społeczności pracowników ochrony zdrowia we Włoszech, z której korzysta na co dzień Włoska Agencja Leków (AIFA) w kontaktach z sektorem. Platforma ta umożliwia przedstawicielom instytucji i prywatnych organizacji komunikowanie się ze środowiskiem medycznym i naukowym z zachowaniem pełnej zgodności z przepisami.
Jednym z najbardziej innowacyjnych projektów jest iDia - system umożliwiający kontakt z pacjentami diabetologicznymi za pośrednictwem różnych platform (telefon, SMS, internet/e-mail, aplikacje). System iDia jest rozwiązaniem ułatwiającym przestrzeganie zaleceń terapeutycznych, zapewniając codzienną pomoc pacjentom zmagającym się z chorobą. System wysyła do pacjentów przypomnienia o konieczności przyjęcia leków, wyświetla informacje o stanie pacjenta, wyjaśnia zalety przestrzegania planu leczenia, a także przedstawia porady dotyczące stylu życia i żywienia oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Edra opracowała także ultranowoczesny, wielokanałowy model komunikacji naukowej iprogetti, który zastępuje tradycyjnych przedstawicieli farmaceutycznych, sprzyjając nawiązaniu dwustronnej relacji z klientem przy wsparciu systemu pozyskiwania szczegółowych informacji PhoneDetailing opracowanego przez eRepl, który służy do prowadzenia szkoleń naukowych oraz eDetailing, który przekazuje informacje o wartości naukowej produktów przeznaczonych dla przedstawicieli zawodów medycznych.